| (#) Sujet: Lucian Arkensg Ven 27 Nov 2015 - 0:14 | |
| Arkseng Lucian « L’or peut acheter beaucoup de chose mais une épée peut enlever beaucoup… » | PRENOM(S): Lucian NOM: Arkensg DATE DE NAISSANCE ET LIEU: Né en 1223, durant le mois Ciorel dans un village dans les Plaines Isolées. AGE: Vingt cinq ans PEUPLE: Humain CONFRÉRIE: Parlèms RANG: Membre de la garde secrète | | VÉRITÉ PRINCIPALE: Vérité de l’espace DESCRIPTIF: Téléportation : Bon comme son nom l’indique sa vérité lui permet de se téléporter, enfin sur une petite distance et seulement s’il voit l’endroit où il veut aller, il ne pourra pas par exemple se téléporter de l’autre coté d’un mur. Ce pouvoir c’est manifesté lorsque Lucian avait une dizaine d’année, le pauvre gosse se faisait poursuivre par un chien, la peur devant aider le p’tit à réussi distancer le méchant corniaud, d’ailleurs depuis ce jour il n’aime plus trop les chiens.
ARMES: Une épée et une dague DESCRIPTIF: L’épée de Lucian est plutôt simple, une épée en acier à une main, la lame ne porte aucune marque distinctive, seule la garde est un peu particulière, fait d’un métal sombre et est ornée d’une tête de dragon. Pareil pour la dague, la lame n’est pas droite, légèrement incurvée. Il l’utilise parfois en même temps que son épée mais rarement. Il préfère utiliser cette arme pour éliminer quelqu’un rapidement est discrètement. |
PHYSIQUE : Ecrire ici, 10 lignes minimum
En cours… CARACTÈRE : Ecrire ici, 10 lignes minimum
Sed quid est quod in hac causa maxime homines admirentur et reprehendant meum consilium, cum ego idem antea multa decreverim, que magis ad hominis dignitatem quam ad rei publicae necessitatem pertinerent? Supplicationem quindecim dierum decrevi sententia mea. Rei publicae satis erat tot dierum quot C. Mario ; dis immortalibus non erat exigua eadem gratulatio quae ex maximis bellis. Ergo ille cumulus dierum hominis est dignitati tributus.
Eodem tempore etiam Hymetii praeclarae indolis viri negotium est actitatum, cuius hunc novimus esse textum. cum Africam pro consule regeret Carthaginiensibus victus inopia iam lassatis, ex horreis Romano populo destinatis frumentum dedit, pauloque postea cum provenisset segetum copia, integre sine ulla restituit mora.
Vide, quantum, inquam, fallare, Torquate. oratio me istius philosophi non offendit; nam et complectitur verbis, quod vult, et dicit plane, quod intellegam; et tamen ego a philosopho, si afferat eloquentiam, non asperner, si non habeat, non admodum flagitem. re mihi non aeque satisfacit, et quidem locis pluribus. sed quot homines, tot sententiae; falli igitur possumus. HISTOIRE : Ecrire ici, 20 lignes minimum
In his tractibus navigerum nusquam visitur flumen sed in locis plurimis aquae suapte natura calentes emergunt ad usus aptae multiplicium medelarum. verum has quoque regiones pari sorte Pompeius Iudaeis domitis et Hierosolymis captis in provinciae speciem delata iuris dictione formavit.
Quam ob rem circumspecta cautela observatum est deinceps et cum edita montium petere coeperint grassatores, loci iniquitati milites cedunt. ubi autem in planitie potuerint reperiri, quod contingit adsidue, nec exsertare lacertos nec crispare permissi tela, quae vehunt bina vel terna, pecudum ritu inertium trucidantur.
Principium autem unde latius se funditabat, emersit ex negotio tali. Chilo ex vicario et coniux eius Maxima nomine, questi apud Olybrium ea tempestate urbi praefectum, vitamque suam venenis petitam adseverantes inpetrarunt ut hi, quos suspectati sunt, ilico rapti conpingerentur in vincula, organarius Sericus et Asbolius palaestrita et aruspex Campensis.
Itaque verae amicitiae difficillime reperiuntur in iis qui in honoribus reque publica versantur; ubi enim istum invenias qui honorem amici anteponat suo? Quid? Haec ut omittam, quam graves, quam difficiles plerisque videntur calamitatum societates! Ad quas non est facile inventu qui descendant. Quamquam Ennius recte.
Has autem provincias, quas Orontes ambiens amnis imosque pedes Cassii montis illius celsi praetermeans funditur in Parthenium mare, Gnaeus Pompeius superato Tigrane regnis Armeniorum abstractas dicioni Romanae coniunxit. | PRENOM: ‘Mandine AGE: 24 AVATAR: Un art de Eve Ventrue TU FAIS DU RPG DEPUIS LONGTEMPS ? J’ai commencer le rp y’a environs 4 ans, principalement sur du Star wars ou du Stargate, j’ai stopper pendant un peu plus d’un an et là je reprend doucement ^^ COMMENT TU AS CONNU LE FORUM ? En passant de partenaire en partenaire. UNE QUESTION, SUGGESTION ? Mmmh…nan aucune mais j’ai une chose à dire….Je kiff vos smileys 8D *sort* | |
|
| (#) Sujet: Re: Lucian Arkensg Ven 27 Nov 2015 - 18:49 | |
| Bienvenue... Futur énucléé 8D /PAN/ Je déconne ! |
|
| |
Winter C. Eliwën
Maître des Ombres Messages : 1176 DC : Drake Val Ary, Enara VerteFeuille, Ria, Rhaenega Hywel Örjan Carnet : Rôdent les ombres ... Expérience : 637 Titres : Insatiable PersonnagePrestige : (6/9) | (#) Sujet: Re: Lucian Arkensg Lun 30 Nov 2015 - 18:53 | |
| Bienvenue !! ♥♥
Ton avatar est .. wow *-* J'ai hâte de te voir écrire ! |
|
| (#) Sujet: Re: Lucian Arkensg Lun 14 Déc 2015 - 21:02 | |
| Bonsoir Cela fait plus de deux semaines que tu as commencé ta présentation. Sans nouvelle de ta part très rapidement, ta fiche sera déplacée et ton compte supprimé :/ |
|
| (#) Sujet: Re: Lucian Arkensg | |
| |
|